Föredrag om personligt varumärke och kanaler på internet

Gör ditt företag synligt! Personligt varumärke på internet

Inspirerande föredrag!

Nu är föredragsprogrammet klart inför Inspirationsdagen ”Gör ditt företag synligt!”, och jag tror bestämt att det kommer att bli en toppendag!

Vi kommer att följa samma ordning som projektets upplägg har haft.

Före och mellan föredragspassen finns utrymme för mingel och samtal kring marknadsföring med andra företagare som, precis som du, söker inspiration den här dagen.

Om du som besökare bara får en bråkdel så mycket inspiration som vi har fått av varandra under det gångna året, blir dagen lyckad!

 

DamjournalenPersonligt varumärke

Precis som i projektet lägger Viveka Eriksson en grund genom det personliga varumärket. Vad är ett varumärke? Hur använda det för marknadsföring?

FärgglattBerättarkapital

Berättarkapitalet är din samlade skatt av historier kring ditt företags bakgrund, kompetens, erfarenheter med mera. Agneta Thulin kommer att ge oss ett exempel på hur hon har använt berättarkapital i sin marknadsföring.

Creative MadnessGrafisk profil

Carol Nordborg visar hur den grafiska profilen underlättar i din marknadsföring. Budskapet är att du ska hjälpa dina kunder/potentiella kunder att känna igen dig som avsändare i din marknadsföring oavsett var den sker någonstans.

Cecilia Granquist ABPresentationsteknik

Vi bjuds som sista pass före lunch på ett stycke presentationsteknik med två kompetenta damer som följt oss genom projektet.Gaby Gummesson Utbildning & marknadsföring

Cecilia Granquist Dahmén och Gaby Gummesson bjuder på något som är nytt för oss i projektet också, och det känns lite extra roligt!

 

Carina Halvardsson Hälsa & UtvecklingEn företagsresa

Efter lunch kommer du att få höra om den utvecklingsresa som Carina Halvardsson och hennes företag har gjort under året.

Charlotte RudenstamVarumärket och kanalerna

Charlotte Rudenstam berättar om sitt varumärke 100 % Charlotte och de kanaler hon valt att använda sig av för att nå ut.

Hon har jobbat aktivt med flera parallella kanaler och delar här med sig av sina erfarenheter av det.

 

Dolda JobbFacebook/Twitter/LinkedIn

Tanja Parkkila från Dolda Jobb ger överblick över några kanaler som är de mest använda och mest användbara.

 

LogastellusVideo

Det sista momentet i vårt projekt har varit en tvådelad workshop kring att använda film för företagets marknadsföring. Anna Wagner från Logastellus Film ger en överblick till varför film är så bra.

Maria Kullberg
Följ mig
Senaste inläggen av Maria Kullberg (se alla)